hallelujah

si maccaroni, efter sex dagar av lidande så börjar jag se ljuset. inte ljuset man ser när man dör utan lite mer ljuset i tunneln stilen. under veckan har jag legat ner och svettats något otroligt, men som sagt, idag är slutet nära!

jag har gjort lite beräkningar vilket visar att jag under veckan har:

♥ kollat på ca 14 filmer
♥ sett solsidan ca 9 gånger
♥ ätit ca 50 panodil
♥ bytt ut min svettiga pyjamas 2 gånger
♥ ringt sjukvårdsupplysningen 10 gånger
♥ har ätit en bit paj, en skål yoghurt och en klase vindruvor under veckan

japp så kul har jag haft det so far. jag har också kollat ganska mycket på tv och kommit på lite grejer. är det bara jag som typ vill söka upp dom som gör reklamerna för VitaePro och bränna deras hus eller? ser dom inte hur jävla värdelös den är, ni som sett den måste veta vad jag menar. jag hoppas att dom var medvetslösa eller höga när som gjorde reklamerna för annars är det fan helt oacceptabelt.
ikväll skulla jag egentligen gått på vår efterlängtade föreningsfest men icke, jag ska ligga hemma ikväll igen. blir kanske att kolla lite på solsidan eller nått.



eftersom jag är helt avspärrad från omvärlden får jag väl hänga med mig själv helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0