igår.

 

yes igår. började lördagen med att klä ut mig till tiger bara för skojs skull. nävärs. det var familjehelg på max och jag fick privilegiet att gå omkring i en möglig tigerdräkt i 4 timmar. skönt! nävärs. det var faktiskt ganska kul, kramade barn och vinkade på bilar i kungsrondellen. kände mig lite som han i söderköping som vinkar hela dagarna. det man inte inser förens man testat att vinka i nåra timmar är att man får en otrolig träningsvärk. killen i skpg måste ha sjuktligt stora biceps eller triceps eller vad det nu heter för jag känner mig som rena rama bodybuildern nu.

efter jobbet drog jag hem till hanna och petter som sist men inte minst hade 18 års fest. herrejävlar vad jag hade kul. helt jävla insane, många fina tal, speciellt fröken högbergs om mina tuttar som var lika vackar som socker, känner mig otroligt hedrad.

however, nu ska jag iväg och jobba. adios los pitufos!

jag och ibbe.jag har shorts på mig, ingen fara.


Kommentarer
Postat av: anonym

haha, låter som en kul kväll!!

Skulle vara roligt med lite bilder :)

2010-11-21 @ 15:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0