mjölktänder?

Ey! har harit barnvakt åt min kära lillasyster Ulla Ruth Märta Teckla Lycke Sandberg. Shysst namn va?
när jag var liten och fick reda på att jag skulle få en lillasyster blev jag jättearg. när familjen skulle hitta på ett nman till henne kunde vi inte komma överrens så det slutade med att vi fick välja ett namn var.
Eftersom ilskan fortförande låg kvar i kroppen så gjorde jag något jätte elakt. jag bestämde mig för att hon skulle få heta det hemskaste namnet jag visste vilket var Katla (efter draken i bröderna lejonhjärta), men mamma kom på mig och sa att hon inte fick heta det. så klippsk som jag är så sa jag att hon isåfall skulle heta Teckla (vilket låter som Katla). så där är förklaringen till en bit av min lillasysters namn.

men det var inte det jag skulle komma fram till, hon släppte en skön kommentar idag om mina tänder.

"aina, vaför har du alla dina mjölktänder kvar?"

för er som inte visste det så har jag galet små tänder. galet. när jag var liten och jag hade riktiga mjölktänder så såg dom ut som små risgryn i min mun. fint tycker jag.

jag vill bara lägga till att jag inte alls är arg för att jag har en lillasyster nu.
jag älskar henne jätte-jätte-mycket!



Jag och min Gulle-Ulla för typ 3 år sen.



Risgrynständer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha jag hade glömt att du va så jävla sur då :P

2010-11-23 @ 22:03:36
Postat av: Emma Roodla - Foto

ja vene, när ja får tillåtelse från evelina o de att lägga upp :)!!

2010-11-24 @ 19:50:40
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0