självplågeri

hej emo aina är i farten.

idag har jag gråtit åt precis allt. såg på harry potter och grät. spelade the sims och grät. pillade hål i mina pyjamasbyxor och grät. och inte nog med det så har jag haft ont i hela jäkla kroppen OCH haft näsbold. dagen till ära upptäkte jag att vi inte har en endaste verktablett i hela huset och eftersom jag krashat bilen så har jag inte kunnat åkt och köpa några.
en sak jag alltid gör när jag gråter är att kolla mig i spegeln, det har jag gjort sedan jag var liten and i dont know why. det är väl en fin liten tradition jag har. när jag kollar mig i spegeln blir jag oftast ännu ledsnare för att jag är så ful när jag gråter vilket faktiskt gör mig lite till ett emo. lite självplågare sådär.

jag ursäktar redan på förhand för den här dystra texten. puss och hej nu ska jag gå och tycka synd om min blodiga näsa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

plutten då!

2010-11-30 @ 08:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0