110825

god morgon vänner!

eller morgon och morgon klockan är ju ett men anyways. har suttit och pysslat med bloggen hela jädra morgonen, inte sådär jättelätt måste jag säga men jag jobbar påt! 
var på personalfest igår hos linus and it was good, har så jädra många fula bilder på min kamera så jag vill gråta. det är fan fantastiskt att jag har pojkvän med tanke på hur jädra hysteriskt ful jag kan bli på bild

här har vi ett exempel



och här



ett örhänge i munnen, ovanligt. blondinen brevid är ny på Max och heter Amina. schööönt med nytt kött på jobbet, hon är förövrigt med i MENSA vilket är typ? eeh? ascoolt? funderar också på att göra ett sånt där MENSA prov men det kostar tydligen 300 spänn och varför betala pengar för att få andra att säga att man är smart? näe det får jag höra tillräkligt mycket ändå, HAH!

adios!

Kommentarer
Postat av: linnepinne

Jag tycker att bloggen blev väldigt fin my dear! men whaaaaat ofta amina är med i mensa??!!

2011-08-25 @ 22:24:27
URL: http://linneleonora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0