västis ♥

god kväll på er, sitter hemma och käkar avocado och kollar på forgetting sarah marshall. russel brand som är med där, ni vet han snygga? är så jäädra SNYGG. sweet holy moses!
här är förövrigt en bild på oss för ett tag sen, inte så bra kort på mig men klänningen är snygg och han med.


som sagt, finns snyggare bilder på mig men den är ganska gammal och jag var ju svarthårig då.

var på stan med Bea idag och hittade den dära pinglan här under, det är så vidrigt sugit att spara pengar hela tiden. har typ inte köpt kläder sedan istiden eller ngt men det är ju dumt om man ska dra iväg och backpacka och man ändå typ ändå bara får ha med sig typ ett par shorts och en T-shirt. öööh. MEN den här västen skulle ju kanske inte vara sååå dum trots allt, det kanske blir kallt på Malta en dag eller två och vem vet vad det är för väder på Nya Zeeland när vi kommer dit? en shysst väst skulle sitta som en smäck då ju! gud vad jag är bra på att övertala mig själv, vi kör påt imorn!                 



den är snyggare i verkligheten för övrigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0