veckans

tänkte införa en ny punkt i min blogg, den kommer att kallas veckans och går ut på att jag listar veckans tre sämsta och tre bästa grejer så att alla vet vad som gäller. det låter ju som en asbra ide! nu kör vi!

veckans (so far) tre bästa

numero uno. min mamma kniper åt sig första platsen på veckans första vecka. hur söt var hon inte idag när hon upptäckte att jag cyklat iväg till jobbet i ösregn utan vare sig mat eller varma kläder. så hon kom till jobbet lite som en suprise med massa grejer. hur söt är hon inte? ♥

numero due. frackarna, eller frackar överhuvud taget. känns inte som att jag behöver säga så mycket mer?

numero tre. bandage. klockrent om man bara har sådär lite ont men ändå vill bli ompyssland. ta på dig ett bandage och vips ger folk sina platser åt dig på bussen och tycker synd om dig. bandage är cokså otroligt mycket smidigare än gips vilket är lite mer permanent, bandaget tar man på lika fort som man tar av det. alltså, bandage = kärlek.

veckans (so far) tre sämsta

numero uno. kunskapsgymnasiets variant på frackveckan. träningsoveralls veckan? eller vad kallar barnen det för nu för tiden? ae, spelar ingen roll vad det heter. är man sugen på att parta en vecka i sträck i samma kläder väljer man helt enkelt eber för det där dom håller på med är bara lamt.

numero due. mitt knä. lyckades knycka till knät igår på jobbet och nu gör det onte som tusan. näe mer än tusan faktiskt, ont som fan till och med. tur att det finns bandage som sagt.

numero tre. min katt peggy. hon är en individ man jag känner en otroligt stark hatkärlek till, det skulle faktiskt inte förvåna mig om hon skulle hamna på veckans första bästa plats i framtiden. hon är otroligt påträngande och kan till och med öppna dörrar, därför måsta jag dra fram en stör flyttkartong framför min sovrumsdörr varje kväll för att hon inte ska bryta sig in. skulle hon vara en människa skulle hon vara en typisk tjej man skulle vara snäll mot när man träffar henne fast snackar skit om när hon inte är där.



peggy när hon är rar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0