wasabi feet

hola! vet ni vad vi gjorde idag då? jo vi gick upp för att jobba halv åtta men så vare inget jobb idag. KUL! så det var bara att krypa och lägga sig igen, woho. och nu sägs det att vi ska börja på måndag istället, herregud asså jag förgås. jag har nog påriktigt aldrig kännt mig mer uttråkad i hela mitt liv faktiskt, det är så jädra plågsamt.

idag bestämde vi oss iallefall att lifta in till motueka istället för att ta bilen, varför då då? för att fördriva tiden såklart! det tog faktiskt längre tid att få tag på en bil än vad jag hade trott, vem vill lixom inte plocka upp oss två? vi ser ju ganska snälla ut, jag tog till och med av mig solglasögonen för att se ännu snällare ut och då gick det. sorgligt nog satte jag min fot i killens gamla sushilåda som låg och skräpa där bak så jag fick wasabi och ingefära över hela fötterna. fräsht.


Kommentarer
Postat av: skärblom

mmh gammal sushi <3

2011-12-04 @ 00:26:23
URL: http://hannaskarblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0