manshänder



hej igen. inga goda nyheter här inte. jobbet är likia tråkist sen sist och idag ramlade stackars wally ner från sin stege och slog sig, inte helt otippat. nu har vi fått nys om att det tydligen ska regna två veckor non stop och det är ungefär så länge vi ska stanna här, och icke får man plocka frukt när det regnar så nu vette tusan vad vi ska göra. vet faktiskt inte om jag ska skratta eller gråta, feeeett nice att inte klättra i äppelträd mer men mindre fett nice att inte få några pengar.
ni kanske undrar över överskriften? jo det är så att mina händer börjar likna manshänder. det började redan första dagen när mina långa naglar typ frätte sönder av sprayen dom sprutar på träden, så det ända lilla kvinliga med mina händer försvann helt enkelt. mina fingrar är ju inte direkt långa och smala och graciösa direkt och inte nog med det så har dom börjat bli lite muskliga och väldigt såriga av allt plockande, dom små bitar av naglar jag har kvar är också helt gula. OCH så luktar dom tydligen jätteäckligt, inte för att min bedövade näsa känner det men casper säger det så jag får lita på honom. inte nog med att mina händer är otroligt o-charmiga utan hela jag är så otroligt o-charmig just nu, riktigt ful och jäklig. kan avslöja att jag kämpar med näbbar och klor för att se okej ut på bilden ovarför.

ursäkta igen för det sura inlägget men så ser livet fortförande ut.


föressten, vill folk ge mig julklappar så skriver jag min önskelista här. tänk på att jag förhoppningsvis kommer att vara i asien när jag fyller 20 så man kan ju kombinera högtiderna och presenterna.

1. Mycket pengar.

2. Flygbiljetter, antigen från nya zeeland till asien någon stans eller asien till sverige.

3. En vit iPhone.

 

Hejdå och PUSS på er alla, jag menar inte att vara sur. PUSS igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0