lite BBQ och lite tatoo

hola everybody, kan säga på förhand att det här inte kommer att bli ett bittert inlägg. varför då då? jo för vi slutar på fredag, JA! helt sjukt att vi snart jobbat med det här i tre veckor, att jag överlevt utan att ha ramlat av stegen är ett mirakel. a christmas miracle!
i lördags var hemma hos en tjej som heter leanne på BBQ och det var sweet. dom hade sjukaste huset som tydligen bara var deras "lilla hus som kompisar kan sova i" herre jesus, vissa har det bra. vi ska iallefall fira jul där så vi har det väl också ganska bra.


Jag, Casper, Jackie och Hannah igår

jag har föressten bestämt mig för att tatuera mig. tror jag. hah. tjejen som var mest emot tatueringar i hela världen men så kan det gå. det kanske bara är för att jag är upp och ner på andra sidan jorden som jag tycker att det känns rätt men jag ska nog köra på´t. och inte tänker jag säga vad jag ska göra heller, HA. det får ni se när ni träffar mig. ska iallefall till nelson på fredag och förhoppningsvis göra det. iiih.

Hejdå mina sköna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0