hundmat

slickat-köldskador-tarkan-hundmat-***** ****-katttungor-leverpastej-inställt ******* ***-deck


ungefär så såg min kväll ut. rätt nice ändå

idag har jag bakat finska pinnar med min kusin men på något vis lyckades det bli så att jag helt plötsligt var ensam med deg och allt. ett tips är att inte baka finska pinnar dagen efter, mördeg är inte så party att lukta på.
bjussar på några bilder sen får det vara nog för ikväll, so long!



gåshud och söt-linn



shön kombo av munsår och hundmat. skönt för casper att han är i australien så han slapp utsättas för den munnen.


tarkan-hanna


Kommentarer
Postat av: [email protected]

skulle ja va hemma skulle ja suga pa det dar smaskiga munsaret! sadetsa!

2011-02-05 @ 23:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0