motueka

amen hejsan, det var inte igår! det var faktiskt inte förrgår, inte illa va? Mc Donalds har äääntligen fått tillbaka sitt internet efter typ över en veckas jädra fel vilket är sweet as som man säger här i nya zeeland.

jaha, vad har vi gjort idag då? jo jag har faktiskt försökt mig på att sola sådär lite naughty eftersom solen är sjukt stark här. men jag och min gula hud klarar allt och jag är inte ett dugg bränd, HA! det är det som är så shysst med att vara utomlands länge att man lixom inte behöver hetsa för att bli brun och sen flaga av allt tre dagar senare utan att det blir lixom bra från början, lyxigt. jaha, aa finns inte mycket mer att säga tror jag. vi börjar jobba nästa torsdag och det ska bli så-jädra-nice att ine leva på caspers tillgångar och börja cascha in för asien touren i februari!

saaaknar förövrigt mina girlfriends där hemma och i amerikatt och i lidköping. har drömt flera gånger att jag kommit hem en dag för att packa om väskan, först slänger jag ut alla kläder på golvet sen lägger jag i min sport BH i väskan och SEN går jag och träffar er. så ser drömmen ut. love to you all!


lördagens ragg


Kommentarer
Postat av: Linn

du är bara för fattigt aina, men jag älskar dig ändå. PUSSSSS

2011-11-22 @ 09:35:09
URL: http://linneleonora.blogg.se/
Postat av: bea

haha det mest otroliga i drömmen är ju sport BHn ;)

2011-11-22 @ 09:58:26
Postat av: alice

OCH från UPPSALA! Jag saknar iallafall dig pluttesnuttis!!

2011-11-26 @ 15:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0