wellington

hej gulle bloggen! måste börja med att rätta mig själv, såg två ofantliga fel i förra inlägget. det första var att vi självklart inte har partat i sydney, jag menade självklart wellington. det andra felet var att man inte får fyra avocados för 20, nej nej. man får fyra avocados för 10.

jag är så jäda ledsen för uppdateringen på bloggen, men jag lovar att jag faktiskt uppdaterar så ofta jag kan även fast det är sällan! however, nu är vi i wellington hos en tjej som heter hannah. mucho nice! men men, här kommer en update om vad vi gjort so far.



casper fick ett ryck och tog hål i örat själv. först med en nål och sen med mitt läkörhänge. men fick han nog? näerå. dagen efter köpte han en sån där töjning, 3 mm tjock, och pressade den genom örat. badass.



vi har fått två jobb, ett thinning jobb på en äppel gård där vi ska jobba en månad i nelson. sen drar vi neråt till queenstown där vi ska jobba som körsbärsplockare vilket man tjänar asabra på. seeeen har jag snackat lite med en modelagentur som också ligger i queenstown som jag ska ha ett möte med dom i januari, very good indeed.



sen har vi också varit på tre jädra sagan om ringen ställen och spanat men haft sån vidrig jädra otur! första stället spelade ju dom in på at the moment så dit kunde vi inte komma till. det andra stället låg långt som fan ute på vischan på ett pyttelitet as läskigt ställe, men den platsen hade dom tydligen förstört nyligen. tredje stället åkte vi till idag men hittade det inte heller så vi frågade och tydligen vare bara en myt att dom hade spelat in där.

nu vet ni vad ska jag sova sönder, har ju lyxen att få sova i en säng ikväll. adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0