coolare på land

tja på er trogna läsare! idag har vi varit på den dära ön comino, riktigt shysst. dock fattar jag fan inte vart dom skulle ha spelat in troja där för den är så liten att det tydligen bara bor tre personer där, men man ska aldrig säga aldrig! det var rätt så mycket folk där och det var ganska synd, folkskygga som vi är men vi klarade av det.

försökte åter igen ta lite coola undervattensbilder men asså jag vet inte vad som är med mig men jag ser så otroligt o-cool undervattnet. ser ut som en död val eller något, vet inte hur jag bär mig åt. asså jag ser så jävla vit och töntig ut. här har ni iallefall några exempel på medelhavets största tönt:



vet inte hur jag gör men jag tappar lixom kontrollen på benen så dom lixom flyter upp hela tiden. men, man älskar ju mig ändå?


Kommentarer
Postat av: kungen

Jag tycker nummer 3 var sötast! :) MVH / Hanna

2011-10-19 @ 20:23:16
URL: http://hannaskarblom.blogg.se/
Postat av: kungen över kungen

nummer 4 med brillorna!! pus alice

2011-10-20 @ 21:57:45
Postat av: alicia

hahaha aina! rolig du är

2011-10-21 @ 16:55:17
URL: http://aliciadp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0