de första två tror jag

nu tror jag att vi har varit borta i två veckor om jag minns rätt. jobbläget ser ganska mörkt ut måste jag dock säga och det suuuuuger. alla är så jädra långsamma här borta, otroligt oeffektiva. och är det något jag stör mig på äre folk som är ineffektiva. även fast jag själv kanske är det ibland så gör det mig galen när andra är det och det drabbar mig. en annan sak jag har upptäkt med malteser är att de flesta beter sig som att de sålt smöret och tappat pengarna konstant, riktigt bittra på livet helt enkelt vilket är ganska störigt för oss som inte är bittra på livet än!

ännu en grej med malta är att de är tekniskt underutvecklade. skulle skypea igår och gick till ett internetcafé (våran dator är typ tekniskt omöjlig att komma överräns med, jag skyller på datorn och casper skyller på uppkopplingen) iallefall, betalade för mig och gick för att sätta mig vid datorerna men gissa vad? näe det fanns inga webkameror eller mikrofoner på deras jädra stenåldersburkar så jag var tvungen att kuta hem och hämta min dator och sätta mig där vilket inte heller funkade alls som jag hade hoppats. så-jädra-störigt. har en skype date ikväll med så jag måste fan se till att ha löst det problemet tills ikväll, hur jag nu ska bära mig åt?

jusste! våra roomies dök upp igårkvälll, det hade regnat så mycket att dom inte hade kunnat ta sig hit i söndags. skönt. åt iafl middag med dom och jag ska säga er det att dom är världens gulligaste what so ever, och gissa vad dom heter? carlos och alejandra (alexandra typ fast lixom lixom mer uttalat som alleschandraa). världens sötaste!



slänger in en bild på mig och världens gulligaste skelögda lillasyster som har lärt sig läsa. PUSS på henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0