nya zeeland

en vecka sen sista inlägget? FY så dåligt. men jag msåte faktiskt skylla på att man måste slå sig blodig för att få tag på internet i det här landet, LOVAR att uppdatera så fort jag kan faktiskt. nu har vi hängt i Nya Zeeland i fem dagar men de känns typ som fem veckor minst, vi har hunnit med så jäkla mycket. orkar inte dra allt i detalj så vi gör såhär,

vi har:

- blivit kära i justin beiber
- övervägt att bo ute på gatan för att vi varit för snåla
- sett världscupen i rugby
- partat i sydney
- varit på "konsert"
- köpt bil
- lämnat sydney
- varit i fylke (där frodo och bilbo bor) samtidigt som dom spelar in
- sökt jobb

nu sitter vi på mc donalds och snor deras internet i en stad som heter tauranga. det regnar, jag är kissnödig och vi luktar sjukt äckligt men det är soft ändå. nu ska vi dra vidare till hawkes bay som ligger på östkusten och kolla läget. jag har förövrigt typ tusen spänn kvar nu, go go go!



föressten så är avocados sjukt billigt här, fyra stycken för typ 20 kr. BÄZT!


Kommentarer
Postat av: Bea

Hemköp Kungsgatan 3 för 10 kr! Den du!

2011-10-29 @ 14:23:47
URL: http://beanation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0