sushi and vithaj



god middag everybody. sitter och räknar sekunderna tills vi ska dra ut och käka med colombianerna, inte nog med att jag är hungrig som en fucking varg utan att vi ska käka sushi. nackdelen med att käka sushi utomlands av egna erfarenheter är att typ alla envisas med att smeta på majonäs i rullarna vilket är jordens kanske oattraktivaste sak att få för sig. det var typ tre veckor sen jag käka sushi och den veckan jag gjorde det käkade jag det typ fem av sju dagar men nu börjar det kännas som att det är dax igen. simma lungt!


föressten. på tal om att simma lungt, eeeh jag kommer typ inte att simma lungt här i maltas vatten längre. fick reda på idag att dog fångade en vithaj här så tydligen simmar sånt snusk omkring i dessa vetten, visserligen var det typ 1967 men ändå. en god anledning att dra härifrån.

Kommentarer
Postat av: skärblom

åh käkade sushi för en minut sen, soulmates <3

2011-10-14 @ 19:46:53
URL: http://hannaskarblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0