en tjejgrej

ska dra hem till berget strax och köra årets fetaste förfest med bastu, nagellacks fix, kuddkrig och sånt där som alla tjejer gör när dom är ensamma. och jusste  ja, vi ska träna på "french kissing" för det gör också alla tjejer. ska iafl ut ikväll för sista gången och jag börjar redan känns mig nervös och lite panikig. kommer att behöva säga hejdå till massa folk ikväll, jobbigast av allt blir såklart att säga hejdå till christine. fyfan vad det kommer att tjutas, för det gör väl alla tjejer?

min kamera har förövrigt fuckat upp och mer än hälften av bilderna från i onsdags är förstörda. tur att vi köpt en ny att ha på malta men segt ändå. nu ska jag raka benen för det är en grej som alla tjejer gör. vi ses!





två av de överlevande bilderna från i onsdags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0