ett hål mer än andra

Tjäbba! Ayooo vem har tagit hål i örat idag då? Jo jaaaaag, och hanna såklart. Var så nervös att jag var helt plaskvåt av svett och jag skrek så att jag skrämde en liten flicka som skulle ta efter mig men jag är badass och jag klarade det. Är nu ett hål rikare och är sjukt glad och röd-örad men det äre värt och jag svimmade inte, olé!

Bääääästa Berg ♥


 
Självsäkert leende dock skön stöttning där bak av Hanna och Petter. Thumbs up!

Känner mig dock sjukt sjuk nu. Extra jobbigt blev det när jag ringde och sjukanmälde mig från jobbet men så ringer dom tillbaks och säger att jag måste jobba iafl för att alla andra redan var sjuka. Då hade jag redan bytt om till pyamas och ställt in mig på att ligga i soffan och snora. Buuuh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0