gunilla persson

kom precis hem från att ha käkat middag med görlsen på papa grappa där vi ännu en gång sa hejdå till linn och lite eve eftersom hon åker till Seattle på måndag i ett år den jäveln! imorn jävlar ska jag och berget ta ett varsitt nytt hål i örat. känns som att jag är redo nu, det var ju ett år sedan jag tog ett sist så nu jädrar ska här hålas! har dok svimmat alla gånger jag tagit sprutor på sista tiden så vette tusan hur det här ska sluta men jag antar att det kommer att krarscha och knaka eftersom det är hårt där uppe med typ ben? eller brosk?

juuussteee nu kom jag på varför jag ens började skriva, jag blev precis kompis med Gunilla Persson från Svenska Hollywoodfruar på facebook. scoooore! cool brud. hejs nu blire jersey shore för fulla muggar.

Dom två feta på övronsnibben har jag redan men den smale högst upp är nästa projekt. och jusste sorry för stans mest seriösa bild men det finns inte många bilder med tydliga öron på.

Kommentarer
Postat av: alicciiius

snyggaste bilden EVVAHHH

2011-09-14 @ 13:41:35
URL: http://alitzias.blogspot.com
Postat av: hannsing

lite jag också är kompis med gunilla nu då, SÅ ÄGD! :D

2011-09-14 @ 18:39:11
URL: http://hannaskarblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0