hejdå och så


kom precis hem efter att ha sagt hejdå till mista sista gullisar hanna, hanna och bea. känndes så jädra konstigt att säga hejdå till dom, typ helt overkligt. känns lixom som att vi släppte en vanlig kvällsfika och att vi ska ses på torsdag men så ligger det ju egentligen inte till direkt. jag orkar varken tänka eller skriva om hur det egentligen ligger till för det blir helt enkelt för sorgligt. fick ett hemligt brev av bea som jag bara får läsa när jag sitter på planet, misstänker att jag kommer att snora som fan när jag läser det med tanke på att min läpp började darra bara jag såg kuvertet.

finns inte direkt ngn passande bild till texten så det blir en på mig och världens sötaste raraste bästa bea. åker imorn på dagen och uppdaterar så fort jag bara kan. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0