sista lördagen hejsan

godmorgon! vaknade inte nyss, vaknade för flera timmar sen vilket är as störigt för jag gick och la mig sent igår, är verkligen stans sämsta människa på att sova länge. var och firade alice igår som fyller 20 idag. fett med mys. blir dock så jädra irriterad på två saker, nummer ett:
jag har tappat aptiten totally, har knappt kunnat käka sen i tisdags vilket är as segt. det som är bra med det är att jag på tisdag tvingas in i en ny bikini sesong på malta så jag kanske är lite mer slimmad om jag fortsätter att svälta mig själv ofrivilligt.
den andra saken som är otroligt störig är folk som spelar word feud i sociala sammanhang *host, alla mina kompisar, host*, blir s sjukt irriterad när man upptäcker att hela middagsbordet sitter med näsan 4 cm från mobilskärmen och skriker om hur många påäng dom får för ord som inte ens finns som typ FLAKSENS, vad fan är det ens? extra störigt är ju att det är sista helgen för mig och christine hemma nu så det känns som att det kanske är bäst att passa på att snacka om det man vill ha sagt istället för att spela typ alfapet. ÖH så störigt, så alla som läser det här och kör wordfued bör känna sig träffade för jag är fan arg.

jusste, drömde föressten att casper gjorde slut med mig för att jag inte hade iphone. moget.


roliga vänner

hade föressten fett kul i onsdags med jobbet. feeettttt kuuuuul, konmer att sakna sönder er. lovar också att lägga upp bilderna från då under dagen.

KISS ♥

Kommentarer
Postat av: christine

gullis! ikväll blir det inget wordfued jag LOVAR! <3

2011-09-24 @ 13:21:19
URL: http://christineringborg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0