torsdagspannkakor hela veckan

hej, här står jag i köket och lagar pannkakor. lite såhär halvvägs genom receptet inser jag att 4 portioner inte innebär 4 stycken pankakor, jag har nu närmare 10 liter pankakssmet påriktigt. herrejesus, så atte.. är någon sugen på pannkakor så äre bara att svänga förbi det lär finnas kvar en vecka framåt tror jag. choklas pankakor är det förövrigt.

tog ett span på min kära gamla bilddagbok och hopsan hejsan för exakt 4 år sen den 1 september gjorde jag och bea pannkakor, måste vara ödet. tyvärr går det inte att lägga in bilder från bilddagboken men ni kan ju föreställa er, bleka läppar, pankakor och mens överallt. mer säger jag inte, adios ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0