veckans

veckans tre sämsta

numero uno.
norrköpng, finns inget som gör mig mer irriterad när man får höra saker om sig själv eller sina sina vänner som är totalt skitsnack. det är säkert ofta saker inte är tagna fån luften men allt blir ju så jädra förvrängt. det är som att köra viskleken, ju fler man säger saken till desto mer fel blir det. logiskt men störigt. känns som att hela stan kör viskleken om allt man får höra, men hur kul äre inte då? kan ju inte driket säga att jag inte gör det själv men det är när man själv får smaka på det som det är för jädra störigt.

numero due. att alla drar. sa hejdå till evelina igår och det var också för jädra sorgligt. nästa man på tur är christine och det vill jag inte ens tänka på. buuh..

numero tre. vuxna som beter sig som barn. stötte på ett typiskt exempel i fredags på jobbet, det kom en bil med ett gäng 40+ gubbar som bettede sig som att de var 14. herreguuuuuud. ville bara kasta läsken i ansiktet på dom. men vet ni var det värsta var? att det satt tre aspackade (riktiga) fjortisar i baksätet asfulla. stackars barn och äckliga jädra gubbar. fan!

veckans tre bästa

numero uno.
christine. världens sötaste gulligaste bästa gullis. finns ingen som är bättre på att snacka och snacka med. kommer dö när vi är ifrån varandra. gullis

numero due. familjen narvaez. dom som inte sett dom på youtube har ju missat något. och det är allvarligt. asså man vill ju bara adoptera hela familjen allihop. dom skulle kunna bo i mitt rum med mig och jag skulle inte ha ngt emot det. eller så kanske man skulle kunna ta med sig dom som handbagage när man reser. iafl den minsta lilla sötaste Eliana, hon kan ju inte väga mer än 15 kg? videos på dom längre ner iafl.

numero tre. deospray. bäst ia lla lägen förutom när man råkar använda det som hårspray. dom som inte har det borde fixa det. bästa jag köpt på år typ.



lätt bättre än orginalet.


tjejen som går in för det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0