veckans



har ju lovat att köra en veckans varje vecka så jag kastar iväg den nu såhär lite innan jag väntar på bussen till alicia och hennes birtday party. PUSS!

veckans tre sämsta

numero uno.
höstmodet, känns påriktigt bra att dra iväg lite pga av detta. givetvis finns det aaaas mycket fina kläder nu men det är gina tricot som är anledningen till att det blir en första plats för detta. har ni sett kläderna där just nu eller? dom har en hel sektion med typ discokläder i typ serice och neongrönt och lila, herregud det är serist bara justin beiber som skulle kunna tänkas ha på sig dom där paltorna och han är ju som han är.

numero due. mitt nya zeeländska pass. hittade det för några dagar sen och upptäkte att det står fel födelsedatum i det? what is this? är tydligen född den 18 mars av ngn bissar anledning. å andra sidan, skönt med två födelsedagar?

numero tre. folk som tror att de vet bättre än mig. kan dö typ?

veckans tre bästa

numero uno.
whipeout. ursäkta att jag tjatar men eeh aa ju mer jag tänker på det desto coolare äre.

numero due. att mitt knä är fiskt igen. bäzt!

numero tre. att linnet är hemma ett par dagar. också bäzt, borde kanske ha kommit på första platsen men nuuuuu måste jag rusa till bussen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0