120412

ojdå, idag är jag visst ledig. hjälpte ST att laga stans seriösaste gryta med tre fjärdedelar kött och en fjärdedel grönsaker som typ cirka fem timmar att få klar men OJ så god den blev, per moberg skulle inte vara så kaxig om han skulle smakat den kan jag säga. 
släppte paus sallad med bea på stan och la mina sista kronor på en mascara så otroligt actionfyllt har dagen varit än så länge. fick beas asien bilder och sitter och kollar igenom dom, herre jädra gud så mycket jag längtar tillbaks till att det där. det gick påriktigt inte en dag som jag hade tråkigt under dom veckorna och det händer inte ofta. nu åker tjejerna snart till kina och det gör mig typ grön av avund men sen jäävlar kommer dom hem och det kommer att bli grimt. ahopp. har inga speciella plans för helgen förutom att jobba och festa tänker jag inte göra eftersom jag inte har ett öre kvar knappt. JAHOPP, snart ska jagtrotsa min vattenblåsa på foten och gå en promenad. hejdå!

Beas bilder. åh herregud jag saknar vietnam och allt som hände där borta så att det gör ont nästan. ÅH! (vet att jag inte har så speciellt långa ben men jag böjer dom faktiskt på bilden så bli inte oroliga)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0