fallskärm



yes. har haft ett par jädrigt bra dagar se jag skrev sist. släppte en kul utgång i lördags och i söndags myste jag gärnet hos mamma och åt nästan vofflor och klappade djur. efter det har jag jobbat hela veckan och det har varit sjukt nice, känns pinigt att säga såhär men jag älskar mitt jobb, hoppsan. när jag ändå passar på att vara pinig så vill jag säga att jag är såld på Timbuktus låt Fallskärm. jag vet att det är pinigt men jag skyller på att jag lyssnar på radio hela dagarna och att man inte har något annat val än att gilla den och så var han en av mina största idoler när jag var liten.

YES. har suttit och väntat i ett par dagar att få bilderna från i onsdags som skulle ha varit klara i söndags, sen i måndags och nu tänker jag att dom kanske borde vara klara idag men icke. ja ja den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0