som en dålig mamma

okej, jag vet att det här är tredje inlägget på två timmar man jag kan inte låta bli. har precis lagat en fantastisk måndags middag bestående av snabb mackaroner, köpe köttbullar och broccoli. vet ni vad jag känner mig som? som en dålig morsa. känns som en klassisk dålig morsa middag, snabbt och lätt. men det är ju viktigt att barnen får i sig grönsaker så jag lagar lite broccoli. sa jag lagar? nej jag menar tinar frusen broccoli i micron i fyra minuter. och voilá, maten är serverad på mindre än 6 minuter. fick en inblick i hur jag kommer att vara om tio år om jag inte skärper mig och börjar träna på att laga riktig mat.

vad har bilden med saken att göra då? jo det är så att vi har kampanjer på hår donuts på glitter så alla som jobbar där och har tillräkligt långt hår ska helst ha donut. så atte, det är bara att träna. men inte så pjåkigt för att vara första gången right?  


super sne axel förövrigt. yes

Kommentarer
Postat av: Xerox

Anna Linda Brånell som äger plastikoperationsforum.se och är moderator utlämna sitt eget barn Medea på sitt eget forum plastikoperationsforum. se. Det är oetiskt och dåligt föräldrasjkap!. Så ska ingen mamma bete sig!
Marina/moderator (Anna Linda Brånell) skriver 2011, mars29-23:01
"Jag har en liten smått mullig dotter som hela tiden känner sig tjock och ofta ful, och jag försöker allt jag kan att ge henne en rimlig kravnivå på sig själv, att inte sätta = mellan snygg och bra, och varje gång hon säger att nån är snygg så frågar jag, Jaha, men är han/hon snäll/trevlig då? Hon vet inte att jag är opererad och jag gör vad jag kan för att dölja det för henne än så länge, för jag vill inte ge henne fler anledningar att ifrågasätta sitt utseende... Men det lär ju komma fram."

Linda Brånell DU matar din dotter Medea det är DITT ansvar!
Linda Brånell (Marina) det är väl ändå DU som ger maten till din dotter Anna Medea. Och så kallar du Medea för "smått mullig som hela tiden känner sig tjock och ful." Vad är det för mamma som skriver så Linda! Skärp dig! Det är DU Linda som har satt din dotter Medea i den situationen.
Och Linda (Marina) har en upprörande dubbelmoral. Du berättar inte om dina egna skönhetsoperationer och de är många för Medea samtidigt som du inte vill ge henne "så att hon (Medea) inte får fler anledningar att ifrågasätta sitt utseende." Och, ja din dubbelmoral lär komma fram för Medea.

Jag blir så upprörd av mammor som du!

2014-05-18 @ 19:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0