som ett mätt dött as

jobba gärnet på glitter igår tre timmar, äckligt jädra kul är det. god damn vad jag är glad över det där jobbet. efter jobbet hängde jag lite med med min favorit svärtinge lanare en snabbis sen drog jag på taco middag med Halvars tjejerna. allt var asbra tills jag helt plötsligt började känna mig dödssjuk. fick ont i magen, ont i armarna, ont i huvudet, ont i hjärtat. började svettas och känna mig panik trött. mådde så jädra dåligt att jag inte visste vad jag skulle ta mig till. som ett mätt dött as. och hem vågade jag inte heller gå för jag var övertygad om att jag antingen skulle bli rånad eller få en hjärtattack på vägen hem så jag väntade tills jag kunde få skjuts. mycket märkligt.

anyways. idag kommer mina bästa bästa bästa vänner hem från kina om jag är glad. äckligt bruna kommer dom att vara så jag måste antingen komma ihåg att inte sitta för nära dom eller helt enkelt brun utan sola mig lite, life is tough.



BÄSTA chrissie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0