über ambitiös och badass



känner att jag inte kan visa ansiktet just nu, skulle fasen kunna skrämma iväg hungriga kannibaler med min fulhet när jag är nyduschad. har varit så sjukt ambitiös efter jobbet. bestämde mig för att en gång för alla ta tag i städningen av mitt rum. sen kom jag på att jag var tvungen att duscha så då gjorde jag det. men då kom jag också på att det bästa som finns är när man är nyduschad och man lägger sig i en renbäddad säng så jag fixade det med. så nu ligger jag här och är nöjd med mig själv för att jag gjort allt klart tråkigt och kommer på att jag glömt att borsta tänderna. men vet ni vad? jag skiter fan i att borsta tänderna ikväll, så jävla ägda. HA, godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0