ledig som stryk

good morning amigos! vaknade nyss av en katt i ansiktet mindre skönt men någon måste ju väcka mig. myste gärnet igår med B, T och T och såg "The girl with the dragon tatoo" som förövrigt var sjukt konstig, dom skulle bara låtit bli att spela in en amerikansk variant och textat den svenska så att folk slipper plåga sig igenom den.
dom ringde lite sådär otippat från Glitter i Ingelstad igår som jag sökte jobb hos för typ ett och ett halvt år sedan så jag ska dit på fredag och kolla läget lite, håll tummarna sönder för mig för jag skulle verkliegen verkligen verkligen vilja ha det jobbet.
idag är jag superledig och ikväll ska jag släpa med Lo på Max personalfest med utgång, kan bli sjukt bra.
ae, om man skulle gå upp och göra sig lite torra ostmackor kanske?
sccchön Max fest i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0