bäst

SÅ! godmorgon från Queenstown allesammans, har stans bästa utsikt och det är sjukt bra väder. kom hit igårkväll och liftar härifrån imorgon. hade världens bästa kväll igår med min bror Dylan och Ella, satt och drack mjöd som äkta vikingar och pratade tills typ tre på natten om ALLT. ibland inser jag att jag fan är riktigt klok och vis, sa så himla smarta och bra saker igår så att alla tappade hakan. seriously. jag är så jädra klok. önskar att någon spelade in vad jag sa för världen behöver få höra mina kloka åsikter ibland. ja ja, bästa kvällen jag haft på jättelänge, fan vad jag älskar min familj.

idag ska jag iväg och ääääntligen träffa agenturen och få det överstökat. sen ska jag träffa min andra bror och min pappa och sen ska jag och Ella dra iväg och hänga med mina orchard vänner. lyckades muta mina finska favoriter igår så dom också kommer idag och det gör mig så glaaaaad. bästa finland, jag ska lätt åka dit när jag kommer hem och hälsa på dom, annars kommer jag dö


however, släpper en gammal goding bild. gillar mitt ansikte och så men tycker att sminket inte riktigt är underbart. ja ja det var ju inte mitt fel iallefall. Hejdå så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0