pinsamt blått


hej fans. har precis gjort mig iordning och ska snart dra in till stan för att fixa lite hos polisen och köpa ett par nya skor. har ju som sagt lyckats tappa bort ett par och haft sönder att annat så nu är jag fast med mina blå gympaskor vilket man kanske inte orkar glassa runt i thailand med hela dagarna. det pinsamma är att den blåa färgen på mina skor är precis samma som på tröjan jag har på mig, och då menar jag PRECIS, aningens pinigt. ja ja.

drar iallefall till Queenstown idag med Lucy och min brorsdotter Ella för att möta upp dom vi jobbade med på gården och för att säga hejdå till mina bröder och pappa innan jag drar till christchurch på söndag och sen lämnar jag landet. äntligen.

ja ja, här en en bild på en av mina OP-shop fynd den blåa tröjan. ser ut som en jädra tönt på bilden jag vet, men jag gör faktiskt inte det i verkligheten. är väl bara helt jädra o fotogenisk idag. nog om det. Puss och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0