så kulturella

hepp! vaknade idag och mådde inte så bra. men det var ord och inga visor så vi gick otroligt långt i gassande sol till vietnam war remnants museum och var kulturella. dom visade sjukt grova bilder på sprängda människo delar och stackars barn som blivit missbildade på grund av att jädra USA spred ut kemikalier i landet. åh vad irriterande. christine den stjärnan gjorde ju det otroligt smarta valet att ha på sig sin "I love new york" tröja dagen till ära. otroligt osmart. man ville ju helst att hon skulle gå fem meter framför en så att man inte kunde koppla ihop oss men det gick hon inte med på.
har varit så otroligt jädra känslig idag också. grät när vi åt frukost, grät när jag kollade på bilder av handikappade människor, grät när vi pratade om sorgliga förlossningar och grät när jag såg att en mamma sparkade sitt barn mitt på gatan. skönt. räknar med att jag kommer att gråta ett antal gånger till för natten är ung.

på tal om natt! hade riktigt jädra ap roligt igårkväll. hejsan. bilder kommer jag lovar. bilderna från idag är snodda av christines kamera så jag tar inte äran för dom. dock är hon inte med på bilderna men det är väl lika bra med tanke på hennes klädval.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0