hydralada

yo! internet ige, yes yes and life is sweet. har kört omkring på en elektrisk stege hela dagen och plockat aprikoser istället för körsbär och det är ganska sweet. är inte stans bästa på att manövrera maskinen bara vilket resulterar i att jag både krossar regnar på trädet och krossar typ alla ben i kroppen på mig själv. jag är en jädra livsfara på den där för människor, djur och träd. men tjänar man dubbelt så mycket på det äre lätt värt och man behöver inte heller bära på något heller så ryggen klarar sig ganska fint.



vin och pizzapartyt i fredags var kanske det roligaste jag haft hela resan, fett jädra askul. dock så överraskade dom oss med att vi skulle jobba morgonen efter, skön suprise. det blev inte mycket blåbär plockade för någn tror jag men det vare värt.
jahopp. tror det var alla news jag hade. på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0