lite små deppigt



vet inte vad det är med mig idag, känner mig lite smådeppig. får skylla på att jag börjar bli sjuk, för jag får faktiskt inte munsår eller går omkring i tjocktröja och har gåshud när det är typ trettio grader varmt, så det så. och jag som egentligen gillar att vara sjuk när jag är hemma, men nu känns det skitbajs för vi drar från queenstown imorn bitti och flyttar tillbaks till bilen och jag kan tänka mig att det inte är sådär jätte party att vara sjuk när man bor i en bil.

ÅH vad jag längtar till thailand och att träffa mina bästa vänner igen, jag längtar så att det nästan gör lite ont. ÅÅÅÅH. ska iallefall försöka boka en biljett ikväll när jag snackat lite med min mor angående lite pengar problem, men sen så. har hittat en biljett för 3500, det kallar jag heeeelt ok faktiskt. ÅH vad jag längtar igen. dör lite när jag tänker på att jag ska plocka körsbär och blåbär en och en halv månad till innan jag drar, snark asså. det som är bra är att man får käka hur mycket man vill det som är dåligt är dock att man bara får jobba fram tills kolckan två på dagen men börja klockan två på natten om man vill. man kommer gå omkring med fetångest hela tiden känns det som och jag har helt och hållet tappat min självdiciplin så jag kan tänka mig att jag aldrig kommer att gå upp kl 2 på natten för att köra igång med jobbet.


ÅH så deppigt livet är ibland. ja ja, pappa kommer hit snart och ska laga curry, det blir iallefall shysst.

Kommentarer
Postat av: CJ

Snygging!

2012-02-02 @ 13:14:32
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0