pizza och hundmat

åh så deppigt. fick precis reda på att det ska regna imorgon också så inget jobb då heller och på öndagar är vi lediga, skjut mig långsamt. är så less på att ligga och mögla i en blöt bil. och inte är det bättre på accommodationet (stavning på det?) där typ 30 blöta personer sitter ihopträngda i två soffor utan skor och as stinkande fötter. ÅH. och inte nog med det så är jag så smutsig och kall så att det inte är klokt, och inte heller sklle det hjälpa att ta en dusch för den är typ precis lika kall och smutsig så det skulle inte bli bra, plus att jag aldrig någonsin skulle kunna bli torr.

agenturen här i NZ har hört av sig ang en hundmats reklam casting. dock måste man ha med sig en egen hund till castingen och jag känner inte sådär jättemånga hundar härborta. skit asså. jag som både älskar hundar och mat, det bästa från två världar lixom.


 

javier härborta har styrt upp en pizza och vin kväll ikväll. det blir fint. kiss!

Kommentarer
Postat av: Hanna

snart lever vi livet i thai istället mannen!

2012-01-15 @ 21:46:59
URL: http://hannaskarblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0