MENSA vänner

si. klarade av första dagen på jobbet galant. att servera glass är lite som att cykla, har man en gång lärt sig det så glömmer man fan i mig inte heller. ser verkligen fram emot den här sommaren med det här jobbet, det blir sweet. efter jobbet träffade jag äntligen mitt favorit berg och gick en promenad, saknat henne till tusen.

en tanke som har grämt mig hela dagen är om jag skulle tvättat håret ikväll. gjorde ju det stora misstaget att tvätta det igår och imorgon ska jag på fotografering i sthlm och då behöver man ju vara tip top fräsch. åh vilka problem. tur att jag har en kompis som är medlem i MENSA så hon fick ta problemet i egna händer och det löste sig ju fint. nu ligger jag här med nytvättat hår och är ganska nöjd. tack amina. näpp, läggdags nu. vissa behöver få sin skönhetssömn med jobb från typ 10 till midnatt. oj oj. hejdå!


MENSA Amina i höstas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0