Qatar

jahopp. har nu överlevt 11 timmar på jordklotets tråkigaste flygplats i Qatar. och det är väl ungefär lika lång tid kvar tills jag äntligen kan lämna stället. har dock lyckats knycka åt mig både gratis mat, gratis wifi och enb gratis liggstol så jag ska väl egentligen inte klaga. 
var i singapore igårkväll och gjorde staden på 6 timmar med Rhin och Paul. Släppte min guldklänning och drack drinkar på en skybar. Min systers plan var att supa ner mig och skicka iväg mig på planet hem och det lyckades hon med mot min vilja. Tack gode gud att flygplatser är övertydliga när det kommer till skyltning för det var fan inte lätt och det gick inte heller fort att komma till rätt gate. När jag väl hade kommit till gaten somnade jag och vaknade när nästan alla hade gått på planet. eh eh eh. 

ja ja, är hemma i sverige lördag morgon och då ska jag äta fiskpinnar. hejdå!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0