sista i thailand

namen ojsan. missade att uppdatera en dag och helt plötsligt har massa intressanta saker hänt. råkade bli så att jag ska åka till singapore imorgon lite sådär jätte spontant gför att träffa min syrra sex timmar innan jag åker hem till sverige på torsdag kväll. och vet ni vad? det kommer att bli grymt. G-R-Y-M-T!

skypeade med mamma tidigare idag och fick äntligen beställa vad jag ska käka som välkomst lunch när jag kommer hem. vad blir det då? jo fiskpinnar med potatismos och stuvad spenat som jag har tjatat om i flera månader känns det som. det gör ont i kroppen när jag tänker på den maten, sugen är jag.

idag och igår var vi på lite olika stränder, först på chicken island och idag på Railey beach där dom spelade in filmen "The Beach". vi insåg att vi faktiskt har varit på tre olika inspelningsplatser under de senaste fem veckorna, jungel templet i cambodja där som spelade in "Tomb Raider", Sirocca state tower där som spelade in "The Hangover" och så stranden för "The Beach" ganska grymt va? ja ja, nu ska jag packa min resväska en sista gång och slänga alla smutsiga skräpiga solblekjta, illaluktande käder en gång för alla. PUSS!


oklart från i måndags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0