tack då vietnam!

är ganska nyvaken efter att ha legat och sovit på stranden och dreglat. idag blåser det och det var piss kallt att sova utomhus. idag känns det verkligen som jag har sålt smöret och tappat pengarna. kunde inte gå in på facebook igår eftersom vietnams regering tydligen inte tycker att sina stackars invånare ska använda det, strackars invånare och stackars stackars mig. behövde verkligen gå in på facebook igårkväll och nu är det försent. ÅH! (mamma du behöver inte vara orolig) men ändå!

har iallefall haft sjukt kul här i Nah Trang. vi kom hit i tisdags med nattbuss och mötte upp tove och markus och käkade middag sjukt osmiknade, trötta och otroligt fula. vet inte hur det gick till men helt plötsligt var vi på en bar med happy hour och då blir det ju lite som det blir. helt plötsligt var vi på en klubb och dansade med små vitnamespojkar och gamla turister och kom hem-tassande med Linn kl 4 sådär lite spontant.
måste faktiskt säga tisdags var en av mina top tre bästa utekvällar ever, hade lite av allt. segt att man ser ut som en svettig röd kräftmamma på bilderna men det stoppar oss inte. partade också med en kille som är så nära Russel Brand jag någonsin kommer att komma, han inte bara såg ut som honom utan betedde sig likadant, SWEET.
hittade en video på linns phone när vi försöker att shotta eld shotts. linn försöker drivka den med ett sugrör som dock börjar brinna och jag försöker att svälja elden men brännder mig i munnen och spiller. någon dag ska ni få se den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0