koh tao

hej. smisk på mig för den dåliga uppdateringen. var varken haft jättemycket att göra eller brist på internet. det är alltid sådär jättejobbigt att blogga när man inte har gjort det ett par dagar så man egentligen har massa att skriva men att det är svårt att få ihop allt. anyway. nu är vi på Koh Tao och svettas och imorgon åker vi till Koh Pangang (stavning?). however. nu lägger jag upp det såhär:

Bangkok.
körde på en riktigt shysst Bangkoks utgång. åkte till Sirocca State Tower där dom spelade in "The Hangover 2". sjukt fancy ställe. köpte en drink för 580 bhat som smakade ush men det var det ändå värt. kände att jag gärna skulle bli upp flirtad av någon stenrik prins och gifta mig där uppe på tornet men dom ända som pratade med oss var två tjocka britter som bodde på mallorca. senare på kvällen sprang jag in i Joel Dufwa som jag gick i samma klass som när jag var typ 6 år och bodde i stockholm. vi käkade skorpioner, godare än vad man skulle kunna tro faktiskt. ganska kryddigt och knaprigt. dagen efter låg jag i fosterställning under en fläkt halva dagen. skyller på 580 bhat drinken och skorpionen. sen kom erik och alex och vi tog en nattbuss till dit vi är nu.



Koh Tao
har haft lite halv otur med hotellen här på Koh Tao. allt är tydligen tre gånger så dyrt än vad det brukar vara och super överfullt tack vare att alla som var på full moon partyt drog hit efteråt. det är helt sinnes sjukt mycket svenskar här. smutsiga, högljuda, halvfeta, fula, fulla svenskar. vill man hänga med svenskar och parta tycker jag att det är smartare att stanna hemma i sverige och festa istället för att åka till thailand och grisa runt. anyway, hotell var det vi pratade om. vi har haft lite halvsköna problem de senaste dagarna. som typ att kranen till duschen är borttappad, tt om man knackar på sängarna så låter det som om att man knackar på en trä dörr, trasig AC, att vattnet försvinner, stora ödlor och jätte jätte jätte mycket myror. i rummet just nu har vi fått en myrinvasion och bea har precis cuttat upp sin fot så det är myror och blod över halva stället. och kräks under eriks säng. åh!
åkte på snorkel tur igår och efter det släppte vi en klassisk party tisdag som spårade för typ 5 av 7 människor i våran grupp. inte jag, lugn mamma. bea tyckte att det var en jättebra idé att trixa med en brinnande pinne och högg sig först i magen, sen i benet och sen i armen. skönt.

sissådär ja, uppdaterat och klart. nu ska vi iväg på en timmes thai massage. tack gode gud för det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0