vinpearl

hola. igår startade vi dagen med att kötta hotel frukost buffé. ger det 4 av 10 toasters. visst var det värt 30 kronor om man tänker så men vi käkar ju både godare och billigare frukost på andra ställen. ja ja. efter det drog en ö som heter vinpearl som typ hade allt, vi hängde mest på vattenlandet, det var sweet även fast typ hälften av rutchbanorna (stavning?) var antingen livsfarliga eller trasiga. släppte också resans värsta lunch, för 100000 dong fick jag en skål med ljummet vatten med löv i som skulle kallas för soppa. åt ett par slevar sen spillde jag ut resten över mig själv. det gjorde inget men det kändes som att jag hade kissat på mig.

vi lyckades också springa in i sara och prill hemmifrån norrköping nyss. förlåt att jag är töntig och förlåt att jag upprepar mig men gudars vad världen är liten. så det så. vi ska iallefall träffa dom ikväll och gå på stans förhoppningsvis bästa beachparty, oj vad tagg jag är på det.

här kommer två bilder från igår stulna från skärblom. adios!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0