två dagar av vidrighet

är inte direkt den som är sur sådär jätteofta men både idag och igår har jag varit bitter ända in i märgen. vet inte vad det är med mig men jag känner för att ge alla stryk idag. otroligt lägligt att det är superduper fint väder och jag ska jobba, måste verkligen rycka upp mig lite för annars blir det bara synd om alla. det skulle verkligen bara vara bäst om någon grävde ner mig i en sval grop i jorden så jag kunde få lugna ner mig lite men näe då.
har fasen inte varit arg sen i januari i nya zeeland så jag antar att det är dax nu.

ÅH. jahopp nu ska jag väl skramla ihop en taskig lunchlåda bestående av snabbmackaroner och annat snusk. kul



känner mig precis såhär som jag gjorde dagen innan min födelsedag i thailand + arg. otroligt farligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0