los plans

Ahapp ska bara uppdatera er lite om plansen och vad som händer här at the moment. Mancora äger och levererar som satans, allmänt ös i fredags och djungel party igår. Linn och jag bor i olika rum på grund av att vi är alldeles för lata för att dra våra väskor fem meter för att bo i samma rum. Har haft dom bästaste gulligaste roomisarna man någonsin kan hitta, tre grabbar från Kanada som jag egentligen bara vill stoppa ner i min väska och bära runt på dom, fast det går ju inte dom får inte plats så det blir inget av den saken...

Anyhow, imorgon lämnar vi Peru och drar till Ecuador med fem svenska tjejer och hänger där ett par dagar innan vi rör oss vidare mot Colombia. Så ser det ut, då vet ni det!

Bild från djungel ansiksmålningen som jag fortfarande inte orkat tvätta bort såhär halv fem på eftermiddagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0