a pimp has no friends

Hola amigos! Everything bien hemma i Sverige? Mycket bien här borta iallefall, som vanligt.
Hoppsan sa så kul vi hade igår då, oj oj oj. Vi hänger med två australiensiska och en Schweizisk tjej at the moment som är för jäkla sköna, vill bara limma fast mig ihop med alla dom och var med dom hela tiden. Det bästa och det värsta med att backpacka och hänga med backpackers är att man träffar så jäkla mycket människor men också att man hela tiden måste säga hejdå till så jäkla många människor hela tiden, och jag som hatar att ta avsked av folk. Buh!

Vart var jag? Jo igår hade vi en av dom roligaste kvällarna jag haft än så länge på resan. Gick till en softar bar och drack 1liters drinkar för 30 kronor, goda var dom också, bästa stället. Efter det blev det lite vilt kan man säga. Ja ja påt igen bara, det är tjejernas sista kväll så det måste man ju fira. Épa!


Kommentarer
Postat av: bellisima

så jäääääävla söt! :')

2013-02-06 @ 23:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0