adios playa

Okej har haft ert par sjukt bra dagar sedan jag skrev sist, har öst, varit på utflykter och det bästa av allt så har hanna och hanna äntligen kommit hit, mina gosisar. känns som att det var typ ett år sedan jag sa hejdå till dom utanför Mcd på drottninggatan hemma i norrköping. känns så jäkla bra! igår var min sista kväll här och det slutade med en del liter drinkar och pizza på stranden med min absoluta favorit argentinare Guido. idag har vi varit på cykelutflykt med hostelet till och badat i grottor, sjukt nice.
Nu sitter jag ensam på bussen påväg till Tulum för att hänga lite med mina nya favorit australiensare som hyr ett hus där. Fan vad jag inte skulle klara av att resa själv insåg jag idag, så fort jag sa hejdå till tjejerna blev jag alldeles förvirrad och ledsen och osäker även fast jag bara ska ta mig en timme bort med buss. Fattar inte hur jag överlevde två veckor ensam i nya Zeeland, helvete vilken fighter jag var då. Ja ja, nog om det, ska iallefall bli för jäkla skönt att ta det lugnt ett tag nu och komma bort från Playa även fast jag lätt kan säga att det är mitt absoluta favorit ställe i världen, har aldrig haft så roligt i hela mitt liv som jag haft där.

Puss kompisar vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0