hoppsan haucachina

Jodå jag vaknade lite smyg illamående imorse efter natten med ost ångorna. Såg på morgonen till min förfäran vart lukten nog hade kommit ifrån, två riktigt smutsiga killar med sina väskor, kläder, cigaretter och sparkcyklar över hela jädra rummet. Riktigt usel kropps hygien helt enkelt, det utesluter självklart inte ost tiorin, dom såg ut att gilla gammal ost faktiskt.
Råkade av misstag boka biljetter till en stad fem timmar från Lima som heter Haucachina när Linn var i duschen. Sen kom vi på att vi inte alls ville åka dit men då gick det inte att boka om så det var bara att bita i det sura äpplet och hoppa på bussen i fem timmar. Efter en och en halv timmes skön försening och en taxi chaffis som som vanligt försökte blåsa oss så kom vi hit.

När vi åt middag kände jag något som rörde min hand, kikade ner och såg en rätt massiv kackerlacka, skrek till och hoppade ifrån bordet. Det tog restaurang personalen på fullaste allvar och kom utspringade med en sopkvast och ett baseballträ och tog död på rackarn. Tackar, det fick dom dricks för grabbarna.

Imorgon ska vi kötta sandboarding. Får se hur det kommer att gå, sist jag stog på en snowboard så bröt jag armen i barnbacken. Duktig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0