världens bästa födelsedag

Drömde en himla massa inatt. Jag fyllde år och mamma tog på sig att fixa mitt födelsedags kalas. Hon bjöd in alla jag känner samt en hund av varje av mina favorit hundraser, en fransk bulldog, en mops, en whippet och en korthårig tax, dom skulle vara med och mingla med gästerna, bästa mamma hon vet hur man ställer till med fest hon. Till middag var det buffé fast bara med massa sorters rå fisk, hon vet precis vad jag gillar hon. Bästa mamma.

Saknar förövrigt min mamma väldigt mycket just nu. Har bara känt längtan tidigare men nu saknar jag henne faktiskt jättemycket. Stor skillnad på längtan och saknad faktiskt. Ja ja. Nu ska jag sova, dom andra girlsen ska ut och ösa ikväll men inte jag. Har tappat all energi efter över en månad av party och så känner jag att jag aldrig kommer att ha lika kul som jag hade i Playa ändå, lite lönlöst på något vis. Näe nu ska jag sova bort allt gnäll så kör vi imorgon istället. Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0