Alcatraz

Kan ju börja med att säga att livet känns superkul när man råkar stava fel på rubriken i sina inlägg. Se nedan. Superkul. Anyhow så vet jag att San Fransisco heter San Fransisco och inte Dan Fransisco. Då har vi rätt ut det.

Idag har vi tagit båten över till Alcatraz och gått omkring där. Polis och fängelse intresserad som jag är så får det 4,5 av 5 toasters och inte full pott för att man inte fick tillräckligt med juicy information om morden och fångarna typ. Fick bilden av att det var ett ganska så trevligt fängelse faktiskt. Ja ja.

Efter det gick vi och åt soppa i bröd. Nu har jag tydligen smittat dom andra två så nu har Linn feber och huvudvärk och Eve har också feber och har ont i hela kroppen. Snap! Ja ja. Jag känner mig lite bättre idag iallefall och det är ju kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0